Tänään olikin hyvä postipäivä. Heti laatikon avattuani näin siellä pullean paketin ja arvasin välittömästi, mikä se oli. Paketti oli todella muhkea mutta kevyt. Ja sehän sisälsi lankaa ja vielä lisää ihanan pehmeää, värikästä, suloista lankaa. Voi kiitos SNY, ihana paketti! Ja mikä kortti:)

Ensin olin satavarma, että tästä tulee jotain minulle. Mutta nyt minulla on pahat aavistukset, että M pyrkii myös osalliseksi.

SNY: kyselit lapas- ja huivimalleja. Nyt, kun oikein mietin asiaa, tulin siihen tulokseen, että lapasissa miellyttävät eniten hyvin kädessä pysyvät mallit. Esimerkkejä on ihan peruslapanen tai sitten Novita 2007 syysliitteessä ollut palmikkolapanen, jonka itsekin tein isommalle kummitytölle. Lapasten langassa pitää vain olla tarkka, koska ranteeni tuntevat pienimmänkin karheuden ja siitä seuraa ihottuma. Palmikoiden lisäksi pidän kirjoneuleista esim. Ailit ovat yksi suosikeista. Melkein kaikki takkini ovat jotain punaisen sävyä ja uusissa takeissa pyrin pääsemään siitä väristä eroon.

Huiveissa suosikki taitaa olla sittenkin kolmiohuivi. Koska olen itse suurikokoinen, pitää huivinkin olla suuri, jos kysymys on hartiahuivista. Kaulahuiviksi tarkoitettu voi toki olla pienempi. Kauniita kolmiohuivimalleja on niin paljon, että en pysty niitä tässä nimeämään, mutta jostain syystä EN pidä Fifistä ja Minttumaari on minulla itselläni kesken. Pyrin vähän myöhemmin etsimään malleja, jos ensin kerrot, haluatko tehdä kaulaan sopivan vai hartiahuivin.