Se päivä oli viime viikolla. Olin ollut ensin töissä aamukahdeksasta iltaan puoli kahdeksaan enkä sittenkään ollut saanut kuntoon sitä, mitä piti. Mutta väsymys oli niin armoton, ettei ajatus enää kulkenut. Parasta oli siis lähteä kotiin. Tietysti lähtiessä auton ikkunat olivat jäässä ja kotimatka sujui harmitellessa työasioita.

Kun sitten pääsin kotiin, mies kertoi, että minulle oli tullut kaksi pakettia. Ensimmäisessä olivat nämä:

  

Ritvan kanssa ollaan tehty vähän vaihtokauppoja. Tosin minun osuuteni on aika vaiheessa vielä. Mutta sain aivan mahtavan määrän upeita kortteja. Kiitos Ritva!

Toisessa paketissa oli voittoni sukkasadon arvonnasta.

Nämä ovat peräisin LankaLuolasta. Olenkin pitkään toivonut saavani kokeiltavaksi tätä lankaa, mutten ole viitsinyt ostaa, koska lankavarasto muutenkin aika kattava. Kiitos Marika!

Blogilista on alkanut nyppimään toden teolla. Varsinkin, kun siellä ei ehdi käydä kovin usein, on erittäin ärsyttävää, kun lukemattomat blogit eivät enää erotu lihavoituna. Enhän minä harvoin käydessäni muista, mikä oli viimeinen luettu blogi. Olen pahoillani, jos kommentoinnit jäävät väliin vain blogilistan temppuilun takia.