Taannoin Irina ja Seijasisko haastoivat minut kertomaan tunnusmerkkejä.

Tässä ensin kuva:

                            3508215836_ff792eb67c.jpg

 

ja sitten tunnusmerkit:

1. Olen pitkähkö yli 170cm.

2. Olen myös reippaasti ylipainoinen.

3. Silmät ovat suomalaisen siniset, mutta omistan myös roikkuvat luomet, jotka M on omien sanojensa mukaan perinyt.

4. Hiukset ovat lyhyet ja värjätty ruskeiksi pienellä punaisella säväyksellä. Väri on suhtkoht sama kuin alkuperäinen, mutta harmaat pitää piilottaa värin alle.

5. Minulla on melkein aina pitkät housut jalassa. Yleensä ne ovat farkut, mutta kesällä saatan käyttää pellavahousuja tai capreja.

 

Tässä tulivat tunnusmerkit, mutta Seijasisko haastoi myös kertomaan faktoja.

1. Perheen hyvinvointi on aina ykkönen.

2. Ura ei ole koskaan ollut minulle tärkeä, mutten olisi kuitenkaan voinut kuvitellakaan jääväni kotiäidiksi.

3. Olen pohjimmiltani melko ujo, mutta vanhemmiten olen oppinut peittämään sen paremmin. Mutta punastun edelleen melko helposti.

4. Tarvitsen aina välillä omaa rauhaa.

5. Pidän matrkustamisesta, mutta siitä ei saa suorittaa nähtävyydestä toiseen.

 

Intsulta sain tunnustuksen:

 

                                              1241522885_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kiitos Intsu, tämä pelasti päiväni.

Nyt en jaa näitä haasteita ja tunnustusta eteenpäin, koska jo vastaaminen uuvutti:) Jokainen täällä käyvä saa toki ottaa mukaansa, because you're all worth it.