Olen parhaillaan sairauslomalla. Miten en sitten millään tahdo tottua tuohon sanaan; olen sen aikoinaan oppinut sairaslomaksi. Siis polveni kipeytyi viime viikon aikana niin paljon, etten uskaltanut lähteä edes Tampereen messuille, vaikka olinkin odottanut niitä koko syksyn:( Tällä hetkellä kinkkaan kotona kyynärsauvoilla ja odottelen perjantaista röntgeniin pääsyä.

Mutta ekat joululahjani ovat valmiita. Ystäväni halusi samanlaisen huivin kuin minulla mutta punaisen. Minun huivini on  virkattu ketjusilmukoilla ja lanka paksumpaa, joten käytin "taitelijan" vapautta ja virkkasin salomoninsolmuja. Kuva on taas taattua meikäläisen tasoa:

 

Lankana tuossa on Nalle Colori ja koukku kolmonen. Minua Nalle kyllä kutittaa, mutta onneksi ystäväni ei ole yhtä herkkänahkainen.

Koska Coloria jäi vielä, päätin tehdä kaveriksi lapaset. Ja musiikkimakunsa mukaan nimesin nämä hevisiileiksi.

  

Onhan tuo punaisen ja mustan yhdistelmä aika heviä:D