Sain tänään tekstiviestin paketin seurantakoodista ja kotiin tultuani syöksyin heti postiin. SIellä oli minua odottamassa paketti täynnä ihanuuksia.

3569827845_202ed037b6.jpg

Aivan minua varten tehty huivi, loistavan turkoosia Kitten Mohairia. Ja sitten tulevan muumimukikokoelmani perusta: muumimamma. Ja vielä Alpakkaa 2 kerää. Voi, kiitos Monna kaikki pakettisi ovat olleet ajateltuja ja mieleisiä. Erityisesti haluan kiittää sinua minua varten tehdyistä huivista ja lapasista. Minua harmittaa, kun sunnuntaiksi on luvattu 28 astetta lämmintä näille leveysasteille ja meillä on yo-juhliin meno. Jos olisi ollut yhtään viileämpää, olisin ottanut huivin heti käyttöön. Nyt täytyy sitten odottaa viileämpiä ilmoja. KIITOS vielä kerran tästä keväästä! Ai niin, paketti oli sitä paitsi ihan ajoissa:)

Minä lähettelin paketteja Nalle ja Possu -blogin Kristiinalle.  Pakettejani voi katsella täältä.