Eli läppärini lopetti toimintansa ilmeisesti lopullisesti. Olihan se antanut merkkejä toiminnan hiipumisesta, mutta toivoin, että se kestäisi vielä edes kuukauden. Tähän tulee sitten pakollinen blogihiljaisuus. Huono homma sikäli, että juuri tänä vuonna ilmoittauduin sukkasatoonkin. Minut sitten löytää heinäladosta (sitten kun löytää), mikä sopiikin loistavasti maatalon tytölle.

Minua ovat muistaneet Sartsa, Äippä ja Piiku. Kiitos  teille jokaiselle; lämmittää mieltä tosi paljon!

Tunnustuksen saaneen kuuluu kertoa 7 asiaa itsestään ja se pitää jakaa seitsemälle blogille.Tällä hetkellä en muista edes yhtä asiaa, mutta täytyy pinnistellä.

1. Olen pientilan tyttö(?), joka ei ole koskaan edes kokeillut lypsää lehmää.

2. Suuressa seurassa en ikinä halua olla keskipiste, mutta pienemässä porukassa olen jopa vilkas.

3. Optimismi on minusta kaukana.

4. Inhoan lentämistä, mutta silti matkustan lentokoneella.

5. Stressaannun helposti.

6. Töissä olen aina tullut toimeen kaikkien kanssa, mutta nyt vanhemmiten olen alkanut epäillä, kannattaisiko sittenkin pitää tiukemmin oikeuksistaan kiinni.

7. En pidä helteestä.

Tämä pitäisi nyt sitten lähettää seitsemälle. Joten nyt sitten lähtee Sudelle, Vekille, Meerille, Minnalle, Heidille, Tellulle ja Mammutille. Olkaapa hyvät!