Ensinnäkin käykääs tutustumassa Virveriikan blogiin, siellä on arvonta menossa. 

Minua on muistettu:) Kiitos Harmaa villasukka

 

Tunnustuksen saajan pitää tehdä seuraavaa:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle blokkaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Tämä tunnustus on kiertänyt sen verran eri blogeissa, etten nyt jaa sitä eteenpäin.

Aikalailla olen vuosien varrella täällä itsestäni kertonut, mutta yritetään nyt keksiä jotain uutta.

1. Pääasiassa juon teetä, mutta jos olen töissä kovin väsynyt ja/tai päätä särkee juon kahvia ja väsymys poistuu ja särky hellittää.
2. Olen pitkävihainen
3. Katselen TVstä kaikki englantilaiset historialliset draamat
4. Inhoan shoppailua (paitsi lankashoppailua)
5. Pelkään ampiaisia aivan järjenvastaisesti
6. Olen ykkösluokan mököttäjä
7. Pidän kaikenmuotoisista peltirasioista
8. Puhelimessani on soittoäänenä Ballade pour Adeline